Ford

Ford Mondeo Mk3 1.8 16V Duratec SCi 130KM (HE)

3506

Dane techniczne

Ford Mondeo Mk3 1.8 16V Duratec SCi 130KM (HE)
Pojemność [cm3] 1798
Moc [KM] 130
Moment obrotowy [Nm] 175
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2000-2007

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula 5W30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
3.0 V6 24V 204KM 7.8 1 0 12.0 l/100km
2.5 V6 24V 170KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 16V 146KM 7.8 2 0 10.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 9.9L

Trasa 6.4L

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
0%
0%
0%
20%
40%
0%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

23.07.2020 Ford Mondeo mk3 1.8 SCi 2005 / 133000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 9.9L

Trasa 6.4L

Opinia: Samochód kupiłem półtora roku temu. Od tego czasu jedyne co robiłem to naprawa hamulców, łożysk tylnych (auto prawdopodobnie długo stało na placu u niemca), oraz jedną cewkę zapłonową. Czyszczony był również układ dolotowy z nagaru (którego dużo nie było). Poza tym auto bardzo przyjemnie jeździ.
Zalety: Przyzwoite spalanie. Wystarczająca dynamika. Sześciobiegowa skrzynia. Dobrze tłumiące zawieszenie. Dobrze się prowadzi.
Wady: Kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne. Niektóre części do tej wersji są drogie a brak zamienników.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
0%
0%
0%
20%
40%
0%
0%
Suma głosów: 5