Volvo

Volvo V70 II FL 2.0 R5 20V VVT Turbo 180KM (B5204T5)

5118

Dane techniczne

Volvo V70 II FL 2.0 R5 20V VVT Turbo 180KM (B5204T5)
Pojemność [cm3] 1984
Moc [KM] 180
Moment obrotowy [Nm] 240
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.1

Lata produkcji: 2004-2007 Turbosprężarka

Nadwozie: kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 12.9L

Średnie 9.2L

Trasa 7.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 160.000 lub 10 lat

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.5 R5 20V VVT Turbo 210KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.4 R5 20V VVT 140KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.4i R5 20V VVT 170KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 10.0L

Trasa 9.0L

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

05.09.2022 V70 II 2006 / 381000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 5.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 10.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Moje pierwsze Volvo i jestem zachwycony. Zamontowałem gaz, bo nieźle żłopie. Zaskoczony jestem jakością wykonania tego auta. Jazda nim sprawia mi czysty relax. Kolejne będzie też Volvo, ale tym się muszę nacieszyć. Ma kopyto, na 2 gaz do końca i koła zrywa, mimo swoich
Zalety: - Komfort jazdy, nie chce się wysiadać - przestrzeń i widoczność - mega dynamiczny - wygłuszenie i wykończenie auta - nagłośnienie - przestrzeń bagażową
Wady: - różne wersje części do jednego numeru VIN - czujnik parkowania można mienić tylko ściągając cały tylny zderzak - za krótko mam żeby coś więcej pisać
Polecam

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1