Renault

Renault Clio IV 1.2 16V MPI 75KM (D4F)

17903

Dane techniczne

Renault Clio IV 1.2 16V MPI 75KM (D4F)
Pojemność [cm3] 1149
Moc [KM] 75
Moment obrotowy [Nm] 107
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 167
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.5

Lata produkcji: 2012-2016

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 4.0
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu 120.000

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
0.9 12V TCe 90KM 10.0 2 0 5.5 l/100km
1.2 16V TCe 120KM 9.8 1 0 5.5 l/100km
1.6 16V RS 200KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

61%
0%
0%
9%
0%
3%
6%
0%
21%
Suma głosów: 33

Opinie użytkowników

14.06.2017 Dariusz Clio IV grandtour 2013 1.2 16V Pb+ LPG
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Opinia: mam clio IV grandtour z silnikiem 1.2 16V. silnik za slaby dla tego auta. przyspieszanie trwa wiecznosc. ale idealny dla lpg i niezawodny. przejechane 80 tys ( z czego 40 na LPG) i nic nie bylo robione. samochód ( jeszcze w kolorze blekitnym lub zóltym) jest bardzo ladny. w srodku wszystko pod reka.
Zalety: wystarczajaco pakowny dla rodziny 2+1, ladnie sie prezentuje, czytelne zegary i wszystko pod reka. w miare przestronny,
Wady: slaby silnik dla kombi + klima i nie chce jechac. na predkosci 92 km odczuwalny halas silnika w kabinie który po jej zmianie (do góry lub w dól) jest mniejszy, niski przód i latwo zahaczyc o krawezniki, slyszalne szumy powietrza na szybie, woda z przednie
Polecam

Najbardziej awaryjna część

61%
0%
0%
9%
0%
3%
6%
0%
21%
Suma głosów: 33