Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 2.0 Turbo ecoFLEX 220KM A20NHT wszedł do produkcji w 2008 jako 2 generacja rodziny L850 i zasilał modele koncernów Opel oraz Saab ,Był stosowany do 2013 roku i został zastąpiony ze względu na dużą awaryjność nowszą konstrukcją z oznaczeniem A20NFT.Jednostka oparta na rozwiązaniach z lat 90-tych która przez lata przeszła szereg modyfikacji. Konstrukcja wykonana ze stopów aluminium jak również tłoki, z podwójnym wałkiem rozrządu wyposażona we wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę.
Konstrukcja bardzo awaryjna ,do największych problemów trzeba zaliczyć rozrząd i jego kosztowną wymianę przy nie dużych przebiegach.Awarie przepustnicy,pompy paliwa oraz dużą ilość wycieków oleju.Po za tym silnik charakteryzuje się bardzo dobrą dynamiką, wysoką kulturą pracy i dobrymi osiągami .Jednak po stronie minusów trzeba zapisać wysokie koszty serwisu oraz duży poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 3) | (7.1) |
| Trwałość | 7.3/10 |
| Utrzymanie | 5.7/10 |
| Dynamika | 8.3/10 |