Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Nissan 0.9 IG-T 90KM HR09DET stosowany od 2017 roku w samochodach Nissan Micra K14, znany już od 2008r. w miejskich autach Renault pod oznaczeniem TCe. Jednostka trzycylindrowa z turbodoładowaniem, przeznaczona to aut segmentu A i B, do jazdy miejskiej. Auto z tym silnikiem w mieście spisuje się bardzo dobrze. Przy prędkościach do 90km/h zbiera się dobrze, niestety na trasie przy większych prędkościach nie jest tak idealnie, kierowca musi trzymać auto na wyższych obrotach
Niestety po przekroczeniu prędkości 100km/h komfort jazdy nie jest już tak przyjemny, silnik jest znacznie głośniejszy a praca jego nie jest tak przyjazna dla ucha. Konstruktorzy stworzyli ten silnik do jazdy miejskiej i tam sprawdza się na prawdę dobrze a średnie spalanie oscyluje w okolicy 6L co jest bardzo dobrym wynikiem. W opinii kierowców awaryjność jest na bardzo niskim poziomie pod warunkiem regularnego serwisowania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |