Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Nissan 1.0 16V CR10DE o mocy 65KM i momencie obrotowym wynoszącym 90Nm miał zastosowanie w modelu Micra K12 od roku 2002 do 2005. Silnik ten to jednostka zmodernizowana, znana z modelu Micra K11 z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na łańcuchu. Uwaga łańcuch rozrządu nie jest niezniszczalny, za jego usterkę odpowiada napinacz który jest dosyć awaryjny.
Przed zakupem auta z tym silnikiem warto dokładnie sprawdzić jego stan, ponieważ wymiana kompletnego rozrządu to wydatek 1000 zł/. Poza tym silnik może poszczycić się niskim poziomem spalania, przyzwoita dynamiką oraz dobrą kulturą pracy. Kierowcy chwalą go za niski poziom spalania, bezawaryjność i bezproblemowe przebiegi sięgające ponad 500tys/km!!!
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |