Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mitsubishi 1.5 MIVEC Turbo 150KM 4G15T był produkowany w latach 2004-2012 i zasilał modele Mitsubishi Colt oraz Smart Forfour.To kolejna odmiana tego silnika który został wyposażony w turbosprężarkę oraz system zmiennych faz rozrządu MIVEC. Jednostka może pochwalić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz przyzwoitym poziomem spalania. Silnik jest mało awaryjny i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 10 tys/km.
Niestety zdarzają się silniki które mają poważne problemy z poborem oleju już przy przebiegach 100 ty/km może to świadczyć o problemach pierścieniach tłokowych. W takich sytuacjach może się okazać że silnik nadaje się do remontu. Dlatego bardzo ważne jest pilnowanie systematycznego serwisowanie i wymiany na czas olejów oraz filtrów. Po za tą przypadłością jednostka uchodzi za trwałą i nie sprawiającą większych problemów. Jednak przed zakupem auta warto sprawdzić stan silnika aby uniknąć wyżej wymienionych problemów.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 4) | (8.9) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 8.3/10 |
| Dynamika | 9.5/10 |