Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 1.0 12V VTi o mocy 72KM był stosowany od 2018 do 2022r w samochodach segmentu Citroen C1 oraz Peugeot 108. Jest to konstrukcja koncernu Toyota, która przeszła szereg modyfikacji aby spełnić rygorystyczne normy spalin. W odróżnieniu od starszych odmian konstrukcja została unowocześniona, wprowadzono nowszy układ zmiennych faz rozrządu, udoskonalono wtrysk paliwa oraz podniesiono moc do 72KM. Te oraz szereg innych drobnych modyfikacji wpłynęło na wyższą kulturę pracy,lepszą dynamikę oraz niższy poziom spalania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |