Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mercedes 5.0 V8 32V 320/326KM był produkowany w latach 1989-1999 i miał zastosowanie w szerokiej gamie modeli Mercedes Benz. Jednostka widlasta, która powstała na bazie odmian M116 oraz M117 z pojemnościami 4.2l oraz 5.0l (na rynku znajdziemy również zmodyfikowane wersje o pojemności 6.0l oraz 6.5l). Konstrukcja nieskomplikowana, trwała, oparta na prostych rozwiązaniach z wtryskiem wielopunktowym, wyposażona w układ zmiennych faz rozrządu.
Zamysłem konstruktorów było stworzenie jednostki dla aut klasy średniej oraz modeli luksusowych klasy S. Ta wersja jest optymalna a jej osiągi i kultura pracy jest dużo wyższa do słabszej odmiany 4.2l. W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały i mało awaryjny, po stronie minusów trzeba zapisać dość wysoki poziom spalania.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
Mercedes 200 W124 FL 5.0 V8 32V E 326KM (M119.974)
Mercedes Klasa E W124 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)
Mercedes SE W140 5.0 V8 32V 326KM (M119.97)
Mercedes Klasa S W140 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)
Mercedes SL R129 5.0 V8 32V 320KM (M119.97)
Mercedes SL R129 5.0 V8 32V 326KM (M119.97)
Mercedes Klasa SL R129 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Mercedes 200 W124 FL 5.0 V8 32V E 326KM (M119.974)
Mercedes Klasa E W124 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)
Mercedes SE W140 5.0 V8 32V 326KM (M119.97)
Mercedes Klasa S W140 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)
Mercedes SL R129 5.0 V8 32V 320KM (M119.97)
Mercedes SL R129 5.0 V8 32V 326KM (M119.97)
Mercedes Klasa SL R129 5.0 V8 32V 320KM (M119.98)