Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 4.0 V8 BiTurbo 422KM-469KM M176

126
Silnik Mercedes 4.0 V8 BiTurbo 422KM-469KM M176

Silniki Mercedes-Benz (od 2011) są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • Infiniti

Silnik Mercedes 4.0 V8 BiTurbo 422-469KM zadebiutował w roku 2015 w Mercedesie G 500. Jednostka zaprojektowana przez Mercedes AMG powstała w oparciu odmiany Mercedes AMG M133 i miała zastąpić silnik M278 oraz M157

Jednostka bardzo nowoczesna, odlana z aluminium, została wyposażona w dwie turbosprężarki BorgWarner umieszczone między dwoma głowicami. Nowej generacji układ wtryskowy zasilany przez wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch które dają pięć wtrysków na cylinder. W 2019 roku silnik został doposażony w miękką hybrydę z elektryczną instalacją EQ Boost  48V wytwarzającą dodatkową moc 16kW z momentem obrotowym 250Nm.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • bardzo dobre osiagi
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • wysokie spalanie
  • wysokie koszty serisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami