Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 4.0 V8 EQ Boost 489KM M176

388
Silnik Mercedes 4.0 V8 EQ Boost 489KM M176

Silniki Mercedes-Benz (od 2011) są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • Infiniti

Silnik Mercedes 4.0 V8 EQ Boost 489KM zadebiutował w roku 2015 w Mercedesie Benz G 500.

Jednostka bardzo nowoczesna odlana z aluminium,została wyposażona w dwie Turbosprężarki BorgWarner umieszczone między dwoma głowicami. Nowej generacji układ wtryskowy zasilany przez wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch które dają pięć wtrysków na cylinder.W 2019 roku silnik został doposażony w miękką hybrydę z elektryczną instalacją EQ Boost  48V wytwarzającą dodatkową moc 16kW z momentem obrotowym 250Nm.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • układ hybrydowy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami