Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik 4.7 V8 BiTurbo 408KM wszedł do produkcji w 2010 roku zasilając modele klasy premium aż do 2021 roku.
Jednostka powstała w oparciu o odmianę M273 w której wprowadzono szereg modyfikacji .Silnik został wyposażony we wtrysk bezpośredni z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami oraz wieloiskrowym zapłonem co miało wpływ na zmniejszenie zużycia paliwa. Wtryski piezoelektryczne są bardziej wrażliwe na złej jakości paliwo oraz droższe w naprawie za to o wiele bardziej precyzyjnie dawkują mieszankę paliwa.
W porównaniu do starszej wersji silnika M273 przeprojektowano całkowicie cały układ rozrządu oraz zwiększono system regulacji zmiennych faz rozrządu. Najważniejsza zmiana dotyczy zastosowania dwóch turbosprężarek po jednej na blok cylindrów wytwarzające ciśnienie doładowanie 0.9 bar. Te oraz inne zmiany przełożyły się wyższą kulturę pracy, lepsze osiągi a co najważniejsze obniżyły poziom spalania oraz emisję co2.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
BiTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |