Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik 2.0 R4 16V 129KM wszedł do produkcji w 2000 roku jako druga odmiana silników z rodziny M111 pod nazwą Evo.Konstrukcja został oparta na poprzednikach jednak w dużej mierze został poddana modyfikacji.Do największych zmian trzeba zaliczyć nowy układ wtryskowy,większy stopień sprężenia,wyposażona w czujnik położenia wału i co ważne spełnienie norm spalin Euro4.Jednostka względem swojej starszej odmiany nie cierpiała na poważniejsze awarie jednak wszystko uzależnione było od odpowiedniego serwisu oraz eksploatacji.Na plus trzeba zapisać wspomniana trwałość przyzwoitą kulturę pracy dobra dynamikę oraz niezłe osiągi.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |