Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.4 i-DSI L13 o mocy 83-86KM ma zastosowanie w modelach Honda Civic VIII, City oraz Jazz. Konstrukcja nieskomplikowana, 8-zaworowa z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem opartym na łańcuchu. Silnik jak na swoją pojemność oraz moc dosyć dynamiczny, dobrze się zbiera i jest elastyczny.
W porównaniu do jego mniejszej odmiany 1.2 V8 jest zdecydowanie bardziej dynamiczny, przy niewiele większym poziomie spalania. Do największych jego atutów można zaliczyć znikomą awaryjność oraz niski poziom spalania – średnio 6-7l/100km. Minusem może być uciążliwy hałas przy wyższych prędkościach na autostradzie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 7) | (9.1) |
| Trwałość | 9.7/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 7.4/10 |