Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.6 VTEC D16 o mocy 110KM znany z Hondy Civic. Konstrukcja zaawansowana technologicznie o niskiej awaryjności ze zmiennymi fazami rozrządu. System V-TEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) czyli elektronicznie sterowanie zmiennych faz rozrządu, którego zadaniem jest podwyższenie mocy, poprawienie elastyczności przy niskim poziomie spalania.
Silnik sprawująca się idealnie w mieście jak również na trasie. Jego przyspieszenie i praca silnika jest na dobrym poziomie. Musimy pamiętać o regulacji luzów zaworowych co 40tys/km a w przypadku montażu instalacji LPG trzeba zmniejszyć ten okres do 20 tys/km co pozwoli uniknąć problemów z wypaleniem gniazd zaworowych. Poza tym jednostka trwała, praktycznie bezawaryjna a spalanie jest na niskim poziomie średnio 6-7L.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 5) | (9.2) |
| Trwałość | 9.6/10 |
| Utrzymanie | 8.2/10 |
| Dynamika | 9.8/10 |