Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 2.0 20V o mocy 147-154KM miał zastosowanie w samochodach Fiat Bravo/Brava, Marea, Coupe oraz Lancia Lybra i Kappa. Silnik o bardzo trwałej konstrukcji nie stwarzający dużych problemów użytkownikowi, jednak ceny serwisu nie należą do tanich. Najbardziej kosztowna okazała się wymiana rozrządu. Poza drobnymi awariami takim jak przepustnica czy drobna elektryka silnik jest bezawaryjny. Minusem jest duży apetyt na paliwo sięgający ponad 10L. Co do pracy jednostki jest na dobrym poziomie jak również dynamika. Kierowcy chwalą silnik pod względem osiągów i jego pracy.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
Fiat Bravo / Brava I 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Bravo / Brava I 2.0 20V DOHC 154KM
Fiat Marea 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Marea FL 2.0 20V DOHC 154KM
Fiat Coupe 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Coupe 2.0 20V DOHC 154KM
Lancia Lybra 2.0 20V DOHC 154KM (Pratola)
Lancia Kappa 2.0 20V DOHC 146KM (Pratola)
Lancia Kappa 2.0 20V DOHC 154KM (Pratola)
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |
Fiat Bravo / Brava I 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Bravo / Brava I 2.0 20V DOHC 154KM
Fiat Marea 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Marea FL 2.0 20V DOHC 154KM
Fiat Coupe 2.0 20V DOHC 147KM
Fiat Coupe 2.0 20V DOHC 154KM
Lancia Lybra 2.0 20V DOHC 154KM (Pratola)
Lancia Kappa 2.0 20V DOHC 146KM (Pratola)
Lancia Kappa 2.0 20V DOHC 154KM (Pratola)