Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 2.0 8V DOHC Turbo 150-162KM to jedna z odmian rodziny Fiat Twin Cam zaprojektowanej przez inżyniera Ferrari Aurelio Lampredi. Jednostka stosowana od 1986 do 2000 roku, którą znajdziemy w modelach Fiata oraz Lancii. W tej odmianie zastosowano turbosprężarkę, co przełożyło się na dużo lepsze osiągi oraz wyższą kulturę pracy. Silnik został uznany za jeden z najlepszych silników w swojej klasie i był stosowany w rajdowych mistrzostwach świata przez Fiata oraz Lancię. W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały i mało awaryjny a jego serwis nie sprawia większych problemów.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |