BMW

BMW Seria 5 E39 FL 525i 192KM (M54B25)

9306
Opublikowane 22 października 2016 r.

Dane techniczne

BMW Seria 5 E39 FL 525i 192KM (M54B25)
Pojemność [cm3] 2494
Moc [KM] 192
Moment obrotowy [Nm] 245
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2000-2004

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 14.4L

Średnie 9.8L

Trasa 7.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 6.5
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
530i 231KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
520i 170KM 8.3 1 0 9.0 l/100km
535i 245KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.9)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.5/10
Koszty utrzymania 8.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 10.8L

Trasa 9.0L

Najbardziej awaryjna część

6%
0%
0%
11%
6%
0%
0%
11%
67%
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

13.11.2025 E39 2003r. / 400000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Perfekcyjne auto. Piękne, Niezawodne . Silnik M54B25 Niezawodny, pancerny Skrzynia Automatyczna Pancerna Super prowadzenie. Niesamowite wykonanie wnetrza w wersji Exclusive.
Zalety: Mega Silnik M54B25 Skrzynia automatyczna zf 5hp19 Wyciszenie Wykonanie Prowadzenie W zasadzie wszystko.
Wady: Brak.
Polecam
14.11.2023 E39 2003
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 14.0L

Średnie 12.5L

Trasa 11.0L

Opinia: Bardzo fajna, wygodna bawara z duszą. Wykończenie wysokiej jakości. Brak zbędnej elektroniki. Motor m54b25 to taki optymalny wybór, wiadomo że lepiej mieć m54b30, ale najważniejsze żeby nie mieć mniej niż b25;)
Zalety: Fajny motor, super wykończenie auta i komfort. Trwałość jest naprawdę duża - zarówno silnika m54 jak i auta, gdyby nie korozja….
Wady: No niestety e39 ma problem z progami i to poważny. Gniją bardzo, szczególnie w tourning. Tam też gnije klapa i często już nadkola tył. Szkoda, bo gdyby nie te problemy nie przesiadałbym się na e61, która nadmienić trzeba jest bardzo poprawiona pod względem korozji.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

6%
0%
0%
11%
6%
0%
0%
11%
67%
Suma głosów: 18