Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM B4204T26 wszedł do produkcji w 2017 roku i miał zastosowanie w modelach marki Volvo. Jest to kolejna odmiana z rodziny VEA, która została seryjnie wyposażona w filtr cząstek stałych GPF. Jednostka 4-cylindrowa z rodziny Volvo Engine Architecture, w której zastosowano wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę. Jest to nowoczesna konstrukcja cechująca się dobrymi osiągami oraz przyzwoitym poziomem spalania jak na pojemność oraz moc. Silnik jest bardzo zrywny, dynamiczny a przy tym całkiem oszczędny. Kierowcy o zacięciu sportowym będą usatysfakcjonowani jego pracą. Musimy jedynie wziąć pod uwagę koszty serwisu, które mogą być wysokie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Volvo S60 III 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo V60 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo S90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo V90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo XC40 2.0 T5 16V DRIVe GPF 247KM (B4204T14)
Volvo XC60 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo XC90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Volvo S60 III 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo V60 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo S90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo V90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo XC40 2.0 T5 16V DRIVe GPF 247KM (B4204T14)
Volvo XC60 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)
Volvo XC90 II 2.0 T5 16V DRIVe GPF 250KM (B4204T26)