Volvo

Silnik Volvo 2.0 T4 16V DRIVe GPF 190KM B4204T31

1352
Silnik Volvo 2.0 T4 16V DRIVe GPF 190KM B4204T31

Silniki Volvo VEA / SI6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Volvo
  • Land Rover

Silnik Volvo 2.0 T4 16V DRIVe GPF 190KM B4204T31 wszedł do produkcji w 2018 roku i miała zastosowanie w modelach marki Volvo.Jest to kolejna odmiana z rodziny VEA  które zostały seryjnie wyposażone w filtr cząstek stałych GPF. Jednostka 4-cylindrowa z rodziny Volvo Engine Architecture, w której zastosowano wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę. Jest to nowoczesna konstrukcja cechująca się dobrymi osiągami oraz przyzwoitym poziomem spalania jak na pojemność oraz moc. Silnik jest bardzo zrywny, dynamiczny a przy tym całkiem oszczędny. Kierowcy o zacięciu sportowym będą usatysfakcjonowani jego pracą. Musimy jedynie wziąć pod uwagę koszty serwisu, które mogą być wysokie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobre osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: 0W20, wymiana po 30.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami