Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Saab 3.0 V6 24V Turbo 200KM B308E wszedł do produkcji w 1997 roku i zasilał jedynie model Saab 9-5.Jest to jedyna konstrukcjia V6 koncernu Saab która powstała od podstaw.Silnik jak na tamte czasy zaawansowany technologicznie wyposażony w asymetryczne turbodoładowanie z turbosprężarką Gareet GT15 napędzaną spalinami na jeden rząd cylindrów.
Jednostka dostała zaawansowany układ Saab Direct Ignition (kaseta zapłonowa -to nic innego jak zestaw cewek który pracuje w oleju) całość zarządzana systemem Trionic T7.Te wszystkie rozwiązania miały wpłynąć na wysoką kulturę pracy,lepszą dynamikę oraz niskie spalanie.Niestety w razie awarii sa bardzo kosztowne a często nie do zdobycia.W 2003 roku silnik został wycofany ze względu na niespełnienie norm spalin.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |