Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Saab 2.3i 16V 147KM-150KM B234i wszedł do produkcji w 1990 roku i zasilał kilka modeli marki Saab.Jednostka wykonana z żeliwa z aluminową głowicą,podwójnym wałkiem rozrządu DOHC napedzanym łańcuchem.Co do jego awaryjności jest na niskim poziomie jednak nie jest wolny od wad.
Do największych problemów trzeba zaliczyć problemy z cewką zapłonowej która nie jest tania.Kolejne awarie dostyczą wycieków oleju spowodowanych wadami konstrukcyjnymi które mogą doprowdzić do poważnej usterki głowicy.Natomiast silniki z lat produkcji z przed 1999 roku dochodzi do awarii komputera sterującego.Poza tymi usterami osprzętu silnik może poszczcić się dobrą dynamiką oraz przyzwoitą kultura pracy.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |