Renault

Silnik Renault 1.8 16V TCe 252-300KM GPF M5Pt

23
Silnik Renault 1.8 16V TCe 252-300KM GPF M5Pt

Silniki Renault 1.4 / 1.6 / 1.8 TCe są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.8 16V TCe M5Pt o mocy 252, 290 lub 300KM występuje od 2017 roku w sportowym modelu Alpine A110. Inżynierowie Renault’a skonstruowali nowoczesny, mocny oraz bardzo oszczędny silnik, którego brakowało w całej gamie jednostek tej marki. Jednostka wyposażona w turbosprężarkę z wtryskiem bezpośrednim sprzężona 7-biegową automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią EDC. Silnik sprawuje się wyśmienicie, jest bardzo dynamiczny, elastyczny i co ważne oszczędny. Silnik seryjnie został wyposażony w filtr cząstek stałych GPF. Potencjalny nabywca auta z tym silnikiem będzie usatysfakcjonowany bardzo dobrymi osiągami, wysoką kultura pracy oraz przyzwoitym poziomem spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobra elastyczność
  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania
  • świetne osiągi

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię