Renault

Silnik Renault 1.2 OHV 54KM C3G

404
Silnik Renault 1.2 OHV 54KM C3G

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.2 8V OHV 54KM C3G występował  w modelach segmentu  A i B Renault Clio oraz Twingo. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 500 tys km. Silnik z jednopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 90.000km. Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów. Przy wyższych przebiegach występują drobne awarie osprzętu oraz wycieki oleju Jednak nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie. Atutem jednostki jest jej trwałość i niski poziom spalania oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.

Popularne silniki tego producenta


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części

Wady

  • słaba dynamika
  • drobne awarie
  • wycieki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami