Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.2 16V MPI D4F o o mocy 60-65KM montowany w Renault Clio i Twingo. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km.Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 120.000km. Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów.
Jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak problemy z przepustnicą przy przebiegach 100tys/km co wymaga wyczyszczenia, problemem może być świeca zapłonowa którą należy wymieniać co 60 tys/km. Nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie. Po stronie plusów musimy zapisać dobrą dynamikę oraz trwałość i niski poziom spalania, kultura pracy jest na dobrym poziomie.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (7.8) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 4.5/10 |