Silnik Mazda 1.5i 16V SOHC 75/80KM B5-ME

1455
Silnik Mazda 1.5i 16V SOHC 75/80KM B5-ME

Silniki Mazda serii B są stosowane w samochodach marki

  • Mazda

Silnik Mazda 1.5 16V B5-ME o mocach 75KM lub 80KM zasilał samochody Mazda Demio oraz  Kia Sephia .Japońska konstrukcja prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 500 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 90.000km. Silnik może pochwalić się niezłą kulturą pracy oraz przyzwoitym spalaniem na poziomie średnio 7l na 100km. W opinii użytkowników silnik jest oceniany dobrze a przy odpowiednim serwisowaniu nie sprawia większych problemów. Osiągi oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoita elastyczność
  • przyzwoite spalanie

Wady

  • głośna praca jednostki
  • słaba dynamika
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami