Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Jaguar 4.4 V8 32V 299/306KM był stosowany w latach 2005-2009 w szeregu modelach Land Rover oraz Range Rover i jest największa odmianą z rodziny AJ-V8 .Konstrukcja silnika bardzo trwała przy odpowiednim użytkowaniu nie sprawia właścicielowi większych problemów.Użytkownicy potwierdzają że przy regularnym serwisowaniu pokonuję przebieg ponad 400 tys bez większych napraw.
Trzeba nadmienić że w jednostce wyeliminowano problem z rozrządem (napinacz łańcucha )jaki miał miejsce w starszych odmianach,jak również problemy z panewkami.Z racji nowszej generacji silnika znajduję się w nim więcej elektroniki co wiąże się w wyższymi kosztami w razie usterki lub jakiejś naprawy..Po za tym silnik można śmiało zaliczyć do udanych odmian jest trwały jego kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie jak również dynamika,po stronie minusów trzeba zaliczyć wysokie koszty serwisu oraz części jak również wysoki poziom spalania.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |