Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Jaguar 5.0 V8 32V VVT o mocy 375-385KM wszedł do produkcji w 2009 roku jako całkowicie nowa konstrukcja która miała zastąpić starsze odmiany nie spełniająca obecnych norm.Jednostka została wyposażona w nowej generacji układ wtryskowy Bezpośredni sterowany rozpylaczem ,oraz bezstopniową regulację rozrządu wlotowego i wylotowego.Trzeba nadmienić że wszystkie modele po roku 2010 spełniały wygórowane normy spalin Euro 5.Silnik o bardzo dobrej kulturze pracy świetnej dynamice oraz wyśmienitych osiągach,niestety przekłada się to na dość spory poziom spalania.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 5) | (6.8) |
| Trwałość | 6.6/10 |
| Utrzymanie | 5.0/10 |
| Dynamika | 8.8/10 |