Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Jaguar 3.2 V8 32V 237KM był stosowany w latach 1997-2003 w modelu Jaguar XJ8.Konstrukcja silnika bardzo trwała przy odpowiednim użytkowaniu nie sprawia właścicielowi większych problemów.Użytkownicy potwierdzają że przy regularnym serwisowaniu pokonuję przebieg ponad 400 tys bez większych napraw.W silniku zastosowano rozrząd oparty na łańcuchu jednak to jest jeden ze słabszych punktów tej jednostki dlatego mechanicy zalecają sprawdzenie stanu łańcucha oraz ślizgów i napinaczy.
Większość posiadaczy aut z tym silnikiem decyduje się na jego wymianę zazwyczaj przy przebiegach ponad 250tys/km.Warto zwrócić uwagę na wszelkiego rodzaju uszczelnienia zwłaszcza miski olejowej,zaworów,wału tyczy się to aut z przebiegiem ponad 300tys. jest to raczej standardowa wymiana a niżeli usterkowość.Po za tym silnik można śmiało zaliczyć do udanych odmian jest trwały jego kultura pracy jest na dobrym poziomie jak również dynamika,po stronie minusów trzeba zaliczyć koszty serwisu oraz części jak również wysokie spalanie.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |