Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 2.9i V6 24V DOHC 195-207KM została stworzony przez firmę Cosworth Engineerin w 1991 roku i miała zastosowanie w modelach sportowych Ford Sierra oraz Scorpio. Konstrukcja została oparta na bloku z wersji 2.9 V6 jednak większość osprzętu poddano modyfikacji.Między innymi rozrząd oparty na łańcuchu zyskał hydrauliczny napinacz natomiast w ulepszonej wersji (kod BOB)z 1995 roku zastosowano dwa łańcuchy rozrządu z dwoma napinaczami.
Te oraz wiele innych modyfikacji pozwoliło na uzyskanie lepszej wydajności silnika która przełożyła się na świetną dynamikę oraz bardzo dobre osiągi.Silnik był sparowany tylko i wyłącznie z automatyczna 4-biegową skrzynią A4LDe współpracującą z elektroniczną kontrola biegów.W tamtych czasach silnik uchodził z jeden z najlepszych w swojej klasie i był wprowadzony również do modeli które startowały w rajdach.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |