Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 1.4 8V MPI Turbo 112/131KM miał zastosowanie w modelach Fiat Punto oraz Uno w latach 1993-1997. Jest to nietypowa jednostka która została przysposobiona na potrzeby modeli w wersji GT. Sama jednostka nie jest skomplikowana w budowie – klasyczny wtrysk wielopunktowy, układ rozrządu OHC całość doposażona w Turbo kompresor.
W rzeczywistości silnik zyskał na mocy oraz dynamice. Jednak pod względem użytkowania straty można było odczuć przy spalaniu które znacznie wzrosło w porównaniu do wersji wolnossących. Rozwiązaniem mógł być montaż instalacji LPG jednak użytkownicy sygnalizują problem z pracą jednostki po jej montażu.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |