Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 3.8 V6 12V SOHC o mocach 166, 193, 199 lub 218KM został wyprodukowany w fabryce Trenton Engine w stanie Michigan (USA). Jednostka powstała w 1991 roku i przez szereg lat miał zastosowanie w modelach Chrysler oraz Jeep, aż do roku 2011. Konstrukcja widlasta,12 zaworowa, wykonana z aluminium (blok oraz głowica), zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.
Silnik w opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz mało awaryjny,do najczęstszych usterek można zaliczyć drobną elektronikę oraz układ zapłonowy (cewki-które nie należą do tanich). Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie,alternatywą jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.2) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 8.5/10 |