Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 2.4 16V DOHC o mocach 143, 147 lub 150KM został wyprodukowany w fabryce Saltillo Engine w Ramos Arizpe, Coahuila, Meksyk i miał szerokie zastosowanie w modelach Chrysler,Jeep,Dodge od 1995 roku do 2010r. Konstrukcja 16-zaworowa DOHC wykonana z żeliwa (blok) z głowica aluminiową.Jednostka w budowie nie skomplikowana oparta n trwałych i prostych rozwiązaniach z wtryskiem wielopunktowy oraz rozrządem opartym na pasku.Silnik mniej popularny na rynku przez co nie wszystkie części są dostępne bezproblemowo.Po za tym użytkownicy chwalą jednsotkę za dobre osiągi przyzwoitą dynamikę i niską awaryjność.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |