Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 2.0 DOHC o mocy 141KM został wyprodukowany w fabryce Trento w Stanach Zjednoczonych i miał zastosowanie w modelach Chrysler od 1994 roku do 2005.r.Konstrukcja 16-zaworowa DOHC wykonana z żeliwa (blok) z głowica aluminiową.Jednostka w budowie nie skomplikowana oparta n trwałych i prostych rozwiązaniach z wtryskiem wielopunktowy oraz rozrządem opartym na pasku.
Silnik przez te lata ewaluował,eliminowano z niego uciążliwe i problematyczne awarie takie jak wycieki oleju między blokiem a głowica cylindrów,Użytkownicy ostrzegają przed zerwaniami paska rozrządu warto zmniejszyć jego interwał do maksymalnie 60 tys/km.Po 2002 roku zastosowano inne rozwiązania aby wyeliminować ten problem,zastosowano mechaniczny sprężynowy napinacz który był trwalszy od awaryjnego hydraulicznego Po za tym jednostka jest chwalona za dobra kulturę pracy,trwałość oraz przyzwoity poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (5.3) |
| Trwałość | 5.5/10 |
| Utrzymanie | 6.3/10 |
| Dynamika | 4.0/10 |