Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Nissan 1.6 16V GA16DE o mocach 90, 97, 99 lub 102KM stosowany w samochodach z lat 90-tych takich jak Sunny Almera, Primera czy Serena. Konstrukcja silnika bardzo prosta, konstrukcja nie skomplikowana z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem na łańcuchu. Jednostka o niskiej awaryjności, do najbardziej awaryjnych części można zaliczyć drobne usterki elektryki, przepustnicy i napinacza łańcucha rozrządu. Bardzo ważną kwestią jest wymiana oleju na czas, ponieważ łańcuch rozrządu jest bardzo wrażliwy na jakość oleju!!! Poza tym silnik spisuje się bardzo dobrze, na plus można zaliczyć dobrą dynamikę, przyzwoity poziom spalania oraz niska awaryjność i bardzo dobrą dostępność części.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 5) | (8.7) |
| Trwałość | 8.8/10 |
| Utrzymanie | 9.2/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |