Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Nissan 2.5 16V o mocach 165KM, 169KM, 175KM lub 182KM montowany w takich modelach jak Nissan X-Trail, Altima a także w Renault Koleos. Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę, wysoki moment obrotowy oraz przyzwoity poziom spalania jak na pojemność oraz wielkość aut w których był stosowany. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!! Jedynym minusem może być kosztowny montaż instalacji LPG, ponieważ silnik nie posiada hydraulicznej regulacji zaworów a co za tym idzie musimy liczyć się z kosztownym serwisem przy ich regulacji. Poza tym mankamentem silnik jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi oraz bezawaryjność.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silniki 2.5 16V ta jednostka ma regulowane luzy zaworowe,dlatego przy montażu instalacji LPG zalecane jest montaż zestawu do lubryfikacji gniazd zaworowych. Niestety będziemy zmuszeni do kontroli i kosztownej regulacji luzów zaworowych.Proponowana montaż instalacji IV i V generacji, w przypadku montażu instalacji V generacji nie jest konieczne montowanie Lubryfikacji.
| Średnia (głosów: 3) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |