Ford

Ford Mondeo Mk2 2.5 V6 24V 170KM (Duratec 25)

6806

Dane techniczne

Ford Mondeo Mk2 2.5 V6 24V 170KM (Duratec 25)
Pojemność [cm3] 2544
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 220
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 225
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 170

Lata produkcji: 1996-2000

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 13.2L

Średnie 9.5L

Trasa 7.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Ford Formula 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0i 16V 131KM 5.5 1 0 11.8 l/100km
1.8i 16V 115KM 9.0 1 0 8.0 l/100km
1.6i 16V 95KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 9.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

09.07.2017 Andrzej Ford Mondeo mk2
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 13.0L

Trasa 9.5L

Opinia: Silnik można powiedzieć nie do zdarcia. Ponad 340.000 km. i nic się nie dzieje. Oleju nie ubywa nic. Pięknie brzmi. W mieście zbyt szybko łamie ograniczenia prędkości. Ciężki jest też dostęp do trzech świec w drugiej połowie silnika. Ogólnie polecam ten silnik - bardzo dobry.
Zalety: Dobre przyśpieszenie, piękny dźwięk v6. Rozrząd - bezobsługowy łańcuch. Więc odchodzi kosztowna wymiana jak to w innych v6 gdzie jest pasek.
Wady: Duże spalanie. Automat 4 biegowy w mieście pali średnio 16-17pb, 17-19lpg. Ciężko wymienić 3 świece od strony szyby, trzeba specjalne klucze i niemało nerwów zjedzonych na tej wymianie.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2