Hybryda

Mazda 3 BP 2.0 16V e-SkyActiv-G 150KM M Hybrid (PE-XN)

2891
Kategoria: Mazda 3

Dane techniczne

Mazda 3 BP 2.0 16V e-SkyActiv-G 150KM M Hybrid (PE-XN)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 213
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 206
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.1

Lata produkcji: 2020-2024

Nadwozie: hatchback sedan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju SAE 0W20
Ilość oleju 4.2
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 e-SkyActiv-X 179KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 e-SkyActiv-G 122KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
2.0 e-SkyActiv-X 24V 186KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.6L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

25.05.2021 Mazda 3, BP, 2019, 122KM (213Nm) 2019, 30000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.6L

Trasa 5.4L

Opinia: Bogate wyposażenie w podstawowych wersjach. Wiele systemów pomagających kierowcy, zwiększające bezpieczeństwo. Wygodne fotele, komfort podróży. Świetne wyciszenie.
Zalety: Spalanie 8,6l/100km, tryb mieszany. 213Nm, to naprawdę czuć. Układ jezdny, auto prowadzi się przyjemnie, poczucie bezpieczeństwa. Wyciszenie, przy prędkości 140km, na letnich oponach można spokojnie rozmawiać.
Wady: Kiedy silnik pracuje na 2 cylindrach odczuwalne drgania, można się przyzwyczaić. Słaba widoczność z tyłu, duży słupek C.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1