Dacia

Dacia Duster II 1.6 16V SCe 115KM (H4M 738)

4078
Kategoria: Dacia Duster

Dane techniczne

Dacia Duster II 1.6 16V SCe 115KM (H4M 738)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 115
Moment obrotowy [Nm] 156
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: od 2018

Nadwozie: crossover

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma informacji o silniku,
już wkrótce zostaną one opublikowane

Masz sugestie napisz do nas

Innne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.3 TCe 131KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.3 TCe 150KM 7.3 0 1 7.5 l/100km
1.0 TCe 101KM 6.9 1 1 8.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (6.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

03.01.2021 Duster II 1.6 SCE 115 KM 2019/ 15000 KM
Średnia ocena: (6.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Opinia: proste auto, z prostym silnikiem, tylko koniecznie trzeba wymieniać olej i filtry co 10-15 tysięcy a nie jak producent zalecił co 30....taki interwał to celowo chyba ustalili aby szybko padały i nowe trzeba było iść kupić, jest trochę szmelcu zainstalowanego jak STOP/START czy automatyczne światła
Zalety: brak turbiny, łatwy dostęp do silnika bo jest dużo miejsca w komorze ,
Wady: mały bagażnik jak dla mnie bezsensowny tryb niskich obrotów ok 650 jak wrzuca sie na luz, potem po włożeniu biegu podbija do nominalnego ok 850 co przy nagłym ruszeniu potrafi zdławić silnik i nie ruszysz błyskawicznie jak jest taka potrzeba np. ze środka skrzyżowania
Polecam

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1