Renault

Renault Megane I FL 1.6 16V MPI 107KM (K4M)

6289

Dane techniczne

Renault Megane I FL 1.6 16V MPI 107KM (K4M)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 107
Moment obrotowy [Nm] 148
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 1999-2003

Nadwozie: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 9.4L

Średnie 7.0L

Trasa 5.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 4.9
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 120.000 km lub 5 lat

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8 16V MPI 115KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.4 16V MPI 95KM 8.3 1 0 7.0 l/100km
2.0 16V MPI 139KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.8L

Średnie 7.5L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

12.07.2020 Renault Megane I 1.6 107KM 1999, 209000tyś.
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.8L

Średnie 7.5L

Trasa 8.0L

Opinia: Kupiłem dość zadbany Hb z 1999 roku, bez gazu i działającej klimy, z falującymi obrotami. Mechanik trzy dni szukał przyczyny falujących obrotów, zrobił w końcu ale na kilka miesięcy. Ja bez wiedzy żadnej, zrobiłem dużo lepiej i już ponad rok i spokój. Klimę, po kilku
Zalety: Wytrzymałość techniczna, łatwy w naprawie(ale nie dla mechaników), nie zawodny chociaż mój rocznik 1999.
Wady: Dobrać części to tylko metodą- starą wykręcam i przykładam do nowej, inny sposób wiara w szczęście, na nic podanie Vin czy rocznik, numer części-strata czasu.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1