Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik 2.5 V6 MPI o mocach 163-170 KM był stosowany od 1987 roku w modelach Mitsubishi oraz Chrysler.
Silnik z rodziny 6G7 V6 produkowany był w latach 1987-2021 w wielu wersjach pojemności 2.5 , 3.0 oraz 3.5 w różnych wariantach z wtryskiem wielopunktowym jak również bezpośrednim. Konstrukcja 24-zaworowa SOHC z wielopunktowym wtryskiem oraz rozrządem opartym na pasku. Jednostka bardzo trwała niesprawiająca użytkownikowi większych problemów. Jedynym mankamentem może być zbyt wysoki poziom spalania ze względu na pojemność ora moc silnika.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |