Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mitsubishi 1.3 MPI HP to odmiana o 16-zaworach i mocy podniesionej do 82 lub 86KM. Konstrukcja silnika bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku którego interwał przypada na 90tys/km .
Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów,jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak cewki zapłonowej.Jednak nie jest to duży problem ponieważ części na rynku są dostępne w przyzwoitych cenach. Atutem jednostki jest możliwość montażu instalacji LPG , a kierowcy użytkujący auta z tym silnikiem chwalą go za trwałość niską awaryjność oraz przyzwoitą kulturę pracy oraz dobrą dynamikę.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |