Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 1.4 16V ET3 o mocy 88 lub 90KM miał zastosowanie w samochodach marki Citroen oraz Peugeot klasy A,B oraz C. Jednostka jest rozwinięciem odmiany 1.4 8V z wcześniejszych lat produkcji. W obecnej wersji zastosowano szesnasto-zaworową głowicę oraz zmienne fazy rozrządu. W ogólnej opinii kierowców silnik jest chwalony za dobrą dynamikę, niski poziom spalania oraz bardzo cichą pracę.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Citroen C2 1.4i 16V 90KM (ET3 J4)
Citroen C3 I 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Citroen C4 I 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Citroen C4 I FL 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 1007 1.4i 16V 88KM (ET3J4)
Peugeot 206 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 207 1.4i 16V 88KM (ET3J4)
Peugeot 307 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 307 FL 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
| Średnia (głosów: 9) | (6.2) |
| Trwałość | 6.6/10 |
| Utrzymanie | 7.1/10 |
| Dynamika | 4.8/10 |
Citroen C2 1.4i 16V 90KM (ET3 J4)
Citroen C3 I 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Citroen C4 I 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Citroen C4 I FL 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 1007 1.4i 16V 88KM (ET3J4)
Peugeot 206 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 207 1.4i 16V 88KM (ET3J4)
Peugeot 307 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)
Peugeot 307 FL 1.4i 16V 88KM (ET3 J4)