Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 1.4i 8V 75KM pochodzi z rodziny silników TU produkowanych przez koncern PSA od 1986 roku i jest jedną z jej odmian. Trzeba nadmienić że rodzina silników TU była stosowana aż do roku 2014 w wielu modelach Citroena oraz Peugeota. Jednostka zastąpiła starszą rodzinę X jednak jej cała struktura w większości jest oparta na starszych rozwiązaniach.Podstawową zmianą jest zastąpienie łańcucha rozrządu paskiem oraz zmiany zasilania paliwem z gaźnika na wtrysk jednopunktowy.
Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów, jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak awarie cewki zapłonowej,drobnej elektryki czy sondy lambdy . Nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie.Spalanie jednostki nie należy do niskich jednak bezproblemowy montaż instalacji LPG może rozwiązać problem.W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały a ewentualne awarie drobnego osrzętu można naprawić w bardzo niskich kosztach.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |