Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik BMW 2.0 R4 o mocy 143KM i oznaczeniu N43B20 wszedł do produkcji w 2007 roku i miał zastosowanie w samochodach BMW serii 1 oraz serii 3. Konstrukcja zaawansowana technologicznie z wtryskiem bezpośrednim i rozrządem opartym na łańcuchu. Silnik o bardzo dobrej kulturze pracy niezłej dynamice oraz niskim poziomie spalania. Niestety nie jest wolny od wad a zwłaszcza z początkowych lat produkcji trzeba uważać na mechanizm rozrządu, awarii ulegają ślizgi łańcucha, następna trapiąca usterka są cewki.
Dodatkowo silnik nie jest polecany do montażu instalacji LPG, jeżeli zdecydujemy się to poniesiemy duże koszty. Podsumowując tę jednostkę, użytkownicy chwalą sobie silnik za dobrą dynamikę, przyzwoity poziom spalania i małą awaryjność. Zdecydowanie najbardziej polecane są auta z tym silnikiem po 2009 roku, gdzie producent poprawił problem z rozrządem.
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Rozrząd– uwaga na pękające prowadnice łańcuchów skutkuje to remontem silnika !!! dotyczy to przede wszystkim jednostek z przed 2009r
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
BMW serii 1 E87: 09.2006-09-2012
Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,2#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
| Średnia (głosów: 13) | (7.3) |
| Trwałość | 7.7/10 |
| Utrzymanie | 6.2/10 |
| Dynamika | 8.2/10 |