Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 3.5 V6 24V SOHC o mocy 252, 253 lub 254KM to konstrukcja opracowana przez koncern Chrysler Corporation, która zadebiutowała w 1999 roku i była stosowana do roku 2011. Jednostka widlasta, 24 zaworowa, blok wykonany z żeliwa natomiast głowica z aluminium ,zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na pasku.Silnik w opinii użytkowników uchodzi za trwały oraz mało awaryjny,do najczęstszych usterek można zaliczyć drobną elektronikę oraz układ zapłonowy (cewki-które nie należą do tanich). Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie,alternatywą jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Chrysler 300M 3.5 V6 24V SOHC 252KM (EGG)
Chrysler 300C I 3.5 V6 24V 253KM (EGG)
Chrysler Pacifica I 3.5 V6 24V 253KM (EGG)
Dodge Intrepid II 3.5 V6 24V SOHC 254KM (EGG)
Dodge Charger LX 3.5 V6 24V SOHC 253KM (EGG)
Dodge Magnum LX 3.5 V6 24V SOHC 254KM (EGG)
Dodge Challenger III 3.5 V6 24V SOHC 253KM (EGG)
| Średnia (głosów: 2) | (7.7) |
| Trwałość | 6.5/10 |
| Utrzymanie | 7.5/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |
Chrysler 300M 3.5 V6 24V SOHC 252KM (EGG)
Chrysler 300C I 3.5 V6 24V 253KM (EGG)
Chrysler Pacifica I 3.5 V6 24V 253KM (EGG)
Dodge Intrepid II 3.5 V6 24V SOHC 254KM (EGG)
Dodge Charger LX 3.5 V6 24V SOHC 253KM (EGG)
Dodge Magnum LX 3.5 V6 24V SOHC 254KM (EGG)
Dodge Challenger III 3.5 V6 24V SOHC 253KM (EGG)