
 
                                							| Pojemność [cm3] | 2999 | 
| Moc [KM] | 367 | 
| Moment obrotowy [Nm] | 500 | 
| Rodzaj wtrysku | bezpośredni | 
| Skrzynia biegów | 9-biegowy automat | 
| Prędkość maksymalna [km/h] | 250 | 
| Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) | 4.8 | 
Lata produkcji: 2018-2020 Turbosprężarka
Nadwozie: fastback
Segment: G+ (sportowe premium)
Miasto 10.1L
Średnie 7.8L
Trasa 6.4L
| Typ oleju | |
| Ilość oleju | |
| Wymiana oleju | |
| Wymiana rozrządu | Łańcuch | 
Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku
Dodaj pierwszą opinięTyp silnika: benzynowy
Moc silnika: 367 KM
Moment obrotowy: 500 Nm
Pojemność baterii: 0.9 kWh
Moc silnika EV: 22 KM
Moment obrotowy EV: 250 Nm
Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)
Moc systemu: 367 KM
Moment obr. systemu: 500 Nm
| Oznaczenie | Moc | Średnia ocena | Opinie | Średnie spalanie | |
|---|---|---|---|---|---|
| 2.0 T EQ Boost | 299KM | 0.0 | 0 | 0 | 0.0 l/100km | 
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) | 
| Trwałość silnika | 0.0/10 | 
| Niezawodność auta | 0.0/10 | 
| Spalanie benzyny | 0.0/10 | 
| Koszty utrzymania | 0.0/10 | 
Miasto b.d.
Średnie b.d.
Trasa b.d.