Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.0 T6 16V DRIVe B4204T27 o mocy 320KM miał zastosowanie w Volvo S90 II, V90 II oraz XC90 II w latach 2016-2020. Nie mylić z jednostką sześciocylindrową o podobnej mocy, która również występowała pod oznaczeniem T6. Jest to nowoczesna konstrukcja 4-cylindrowa doładowana kompresorem oraz turbosprężarką cechująca się dobrymi osiągami oraz przyzwoitym poziomem spalania jak na pojemność oraz moc.
Jednostka współpracuje z ośmiobiegową skrzynią Geartronic, która jest rewelacyjnie zestrojona – biegi wchodzą płynnie. Podwójne doładowanie wpływa na świetną dynamikę w każdym zakresie obrotów, co przekłada się na bardzo dobra elastyczność i brak „turbodziury”. V60 z tym silnikiem przyspiesza do setki w granicach 6s! Silnik charakteryzuje się przyzwoitym poziomem spalania. Kierowcy o zacięciu sportowym będą usatysfakcjonowani jego pracą. Musimy jedynie wziąć pod uwagę koszty serwisu, które mogą być wysokie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |