Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Saab 3.0 V6 24V Turbo 200KM B308E wszedł do produkcji w 1997 roku i zasilał jedynie model Saab 9-5.Jest to jedyna konstrukcjia V6 koncernu Saab która powstała od podstaw.Silnik jak na tamte czasy zaawansowany technologicznie wyposażony w asymetryczne turbodoładowanie z turbosprężarką Gareet GT15 napędzaną spalinami na jeden rząd cylindrów.
Jednostka dostała zaawansowany układ  Saab Direct Ignition (kaseta zapłonowa -to nic innego jak zestaw cewek który pracuje w oleju) całość zarządzana systemem Trionic T7.Te wszystkie rozwiązania miały wpłynąć na wysoką kulturę pracy,lepszą dynamikę oraz niskie spalanie.Niestety w razie awarii sa bardzo kosztowne a często nie do zdobycia.W 2003 roku silnik został wycofany ze względu na niespełnienie norm spalin.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) | 
| Trwałość | 0.0/10 | 
| Utrzymanie | 0.0/10 | 
| Dynamika | 0.0/10 |