Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik VW 2.9 V6 24V TFSI BiTurbo 330KM-380KM EA839 jest stosowany od roku 2017 w modelach Porsche .To nowoczesna konstrukcja wykonana w całości z aluminium blok oraz głowica wyposażona została w turbodoładowanie Bi-Turbo.Zamysłem inżynierów było stworzenie jednostki o bardzo dobrych osiągach wysokiej kulturze pracy oraz świetnej dynamice.
Jak przystało na nowoczesną konstrukcję silnik spełnia najwyższe normy spalin Euro6.W opinii użytkowników uchodzi za bardzo trwały i mało awaryjny,jedynym mankamentem sa drobne awarie elektroniki w tym przypadku systemu start stop.Po za tym nie stwierdzono żadnych większych problemów silnika oraz jego osprzętu.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
BiTurbo
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |